Rreth Nesh
Forma të qarta. Ngjyra të qarta. ASA SELECTION u themelua në vitin 1976 në Höhr-Grenzhausen, Gjermani, nga stilistja Yvonne Schubkegel si një kompani shitjesh për aksesorë qeramikë për shtëpinë dhe tani është një nga liderët e industrisë. Me një rrjedhë të vazhdueshme inovacionesh të reja, kompania mbulon tregje në të gjithë botën dhe përfaqësohet në mbi 80 vende, disa prej të cilave me zyrat e veta të shitjeve.
Receta e themeluesit për sukses është filozofia e qëndrueshme e "formave dhe ngjyrave të qarta" që nga fillimi. Jokonvencionale dhe të thjeshta, me një ndjesi për trendet dhe frymën e kohës, kështu karakterizohen koleksionet e kompanisë dhe gëzojnë një reputacion të shkëlqyer. Koleksionet ASA SELECTION përfaqësojnë dizajn modern. Për produkte autentike në kuzhinë, shtruarjen e tavolinës dhe zonat e ndenjes. Një shenjë dalluese në të gjitha linjat e produkteve është gjuha vazhdimisht e thjeshtë e dizajnit ASA SELECTION.
filozofi
Gjërat e thjeshta janë të bukura
Qëllimi nuk është përsosmëria, "goditja e madhe". Përkundrazi, është përpjekja e pafundme për t'i dhënë gjërave të thjeshta, të përditshme një prekje drejtësie dhe qartësie një jete të ndërlikuar. Purizëm me poezi, nëse do ta quani kështu. Me shumë ngrohtësi dhe emocion njerëzor. "Gjërat e thjeshta janë të bukura - bukuria qëndron në thjeshtësi." Pretendimi ynë për etiketën tonë. Jeta jonë. Aspirata jonë. Një filozofi e jetuar e markës.
Argëtohuni vetëm me njerëz që ju pëlqejnë!
Si një biznes familjar i gjeneratës së dytë, ne e marrim si të mirëqenë respektin, përgjegjësinë, qëndrueshmërinë dhe besnikërinë ndaj punonjësve dhe partnerëve tanë. Ndërveprimi i ndërgjegjshëm dhe perspektivat e ngjashme mbi dizajnin dhe jetën bashkojnë pasionin tonë. Pasioni, ngrohtësia dhe emocionet janë thelbësore si për artizanatin ashtu edhe për jetën familjare.
Ne e mishërojmë këtë ndjenjë familjare në ndërveprimet tona të përditshme. Çdo drekë, ulemi afër njëri-tjetrit në kuzhinën tonë, duke u njohur me shokët e tavolinës duke ngrënë makarona dhe perime. Ne hamë, qeshim dhe jetojmë së bashku. Thjesht. Njerëzisht. Dhe ne i kushtojmë një ngjarje vjetore partnere në hotelin tonë kësaj ndjenje "ne jemi familje". ASA GENUSS & MARKENTAGE (DITËT E INDUSTRISË DHE MARKËS ASA) janë një ngjarje e gjallë rrjetëzimi. Një "bashkim" i industrisë për gjithçka që lidhet me shtrimin e tavolinës, kuzhinën dhe familjen. Deri në 20 marka të mëdha prezantojnë koncepte, dizajn dhe zgjidhje funksionale inovative këtu. Një pikë kulmore për kënaqësi dhe joie de vivre me shefa kuzhine të ftuar me yje Michelin dhe përfaqësues të botës së kuzhinës luksoze.filozofia
Gjërat e thjeshta janë të bukura
Prodhimi
Ne i mirëmbajmë vendet tona të prodhimit kryesisht në rajone tipike të qeramikës. Përveç objekteve të prodhimit në Evropën Lindore dhe Lindjen e Largët, tre fabrika në Portugali prodhojnë ekskluzivisht produkte që mbajnë logon e markës ASA SELECTION. Dekada bashkëpunimi me të njëjtat objekte prodhimi - kjo është e vetmja mënyrë për të garantuar në mënyrë të qëndrueshme nivelin më të lartë të cilësisë, duke siguruar në mënyrë të besueshme jetesën e qindra familjeve. Ekspertiza e ASA SELECTION në qeramikë daton më shumë se 40 vjet më parë. Shumë gjëra kanë ndryshuar që atëherë, por qëndrimi ynë ndaj njerëzve dhe artizanatit nuk ka ndryshuar.
Çmimet
Një pjesë e madhe e sendeve tona të tavolinës dhe aksesorëve për shtëpinë prodhohen me dorë në fabrikat e porcelanit dhe qeramikës. Kjo e bën pothuajse çdo send një send unik dhe të punuar me dorë. Qëllimi ynë është të promovojmë gëzimin e jetës përmes një dizajni të qartë dhe prodhimit të qëndrueshëm. Kjo rezulton në produkte me karakter dhe personalitet. Jemi të kënaqur që kjo markë tregtare njihet vazhdimisht me çmime ndërkombëtare.
Përveç çmimeve për dizajn të mirë, jemi veçanërisht krenarë për Çmimin e Markës Gjermane 2025 për menaxhimin e suksesshëm të markës në Gjermani.
Histori
"Kjo nuk është e mundur, nuk e kemi bërë kurrë më parë kështu!" iu tha Yvonne Schubkegel kur, në vitin e dytë të themelimit të kompanisë së saj, ajo u paraqiti fabrikave lokale të qeramikës dizajnet e saj të bazuara në qeramikë të bardhë. Më në fund ajo gjeti një kompani bashkëpunuese në Mogendorf, Westerwald.
Së bashku me “aleatët” e saj, ajo i lë pas dyshuesit dhe investon në dizajne, produkte dhe një depo të vogël, e cila shpejt pasohet nga depo më të mëdha.
Prezantimi i parë publik në Panairin Ndërkombëtar të Pranverës në Frankfurt shënoi fillimin e zhvillimit dinamik të markës së vogël, e cila që në fillim e markoi dizajnin e saj me ASA SELECTION. Tregu i përthithi linjat inovative të produkteve si një sfungjer i thatë. Pas sukseseve fillestare, shitësit me pakicë u rreshtuan në panaire tregtare. Kompania u rrit, u formua një ekip shitjesh dhe përfaqësuesish. Dhe gjithnjë e më shumë nga seritë e saj të sendeve të tavolinës, vazove, tasave dhe vazove u shfaqën me një ritëm gjithnjë e në rritje. Marka e tyre dalluese: një gjuhë minimaliste dizajni dhe familje ngjyrash dalluese. Gradualisht, tregu u hap në vendet fqinje të Gjermanisë dhe në fund të fundit në të gjithë globin.
Ngjashëm me prezantimet harmonike në panairet tregtare në të gjithë botën, edhe materialet e shitjes evoluan. Me kalimin e viteve, katalogët e parë bardhë e zi të shkruar dhe të ilustruar me dorë, evoluan në "Librat e Dizajnit ASA" shumë të vlerësuar. Të fotografuar, të dizajnuar dhe të prodhuar me hollësi, këta katalogë udhëhoqën industrinë. Në vitin 2003, ato kulmuan në koleksionin e parë "shtëpi nga ASA", i cili shërbeu si emër për dyqanet e mëvonshme "shtëpi nga ASA". Sot, katalogët fotografohen dhe prodhohen kryesisht brenda kompanisë.
Ajo që dikur ishte një "studio dizajni për aksesorë shtëpie" gradualisht evoluoi në një "specialist për shtrimin e tavolinave". Sot, nën udhëheqjen e gjeneratës së dytë, kompania e fortë familjare po prodhon gjithnjë e më shumë enë tavoline për kuzhinën e lartë dhe kuzhinën e vlerësuar me yje Michelin në bashkëpunim me shefat e kuzhinës më të mirë si Tim Raue dhe Cornelia Poletto. FINE DINING nga ASA Selection.
Shefa kuzhine yje ndërkombëtarë dhe shefa kuzhine të rinj të përkushtuar krijuan kryeveprat e tyre në enët e tavolinës të vlerësuara me çmime nga ASA Selection në eventin e madh të kuzhinës "CHEFSACHE". Në vitin 2013, Reto Mathis, iniciator dhe president i Festivalit Gourmet të St. Moritz, zgjodhi enët e tavolinës prej porcelani të hollë prej kocke À TABLE. Dizajni i tyre i efektshëm ofron një skenë për "krijime të nivelit të yjeve" pa shpërqendruar vëmendjen.
ASA SELECTION ofron më shumë se 2,400 pjesë të ndryshme, 20 përqind e të cilave zëvendësohen çdo vit. Së bashku me ekipin e saj efikas të dizajnit, Yvonne Schubkegel arrin të krijojë një seri të tërë që përbëhet nga dhjetë pjesë brenda dy javësh. Një avantazh konkurrues që buron nga ekspertiza e këtij specialisti të industrisë.